Returnare/inlocuire

Daca produsele pe care le-ati primit nu sunt ceea ce va doriti, in functie de situatie, aveti doua posibilitati:

  • Returnare produse

In situatia in care doriti returnarea produselor si restituirea contravalorii acestora, procedura este urmatoarea: trimitem curierul la dvs, ii inmanati produsul sau produsele pe care doriti sa le returnati (si pe care in prelabil le-ati ambalat corespunzator, intr-o cutie de carton, invelite de preferat cu bule sau alte materiale anti soc), iar dupa receptie si evaluare va vom returna intr-un cont bancar contravaloarea produselor, mai putin o taxa in valoare de 10 lei, reprezentand transportul de la dvs la noi, pe care o vom plati curierului, in baza contractului de parteneriat pe care il avem cu dansii.

  • Inlocuire produse

In situatia in care ati plasat gresit o comanda si doriti sa inlocuiti produsele, procedura este urmatoarea: trimitem curierul la dvs, ii inmanati produsul sau produsele pe care doriti sa le returnati (si pe care in prealabil le-ati ambalat corespunzator, intr-o cutie de carton, invelite de preferat cu bule sau alte materiale anti soc), iar dupa receptie si evaluare va vom returna intr-un cont bancar contravaloarea produselor, mai putin o taxa in valoare de 20 lei, reprezentand transportul dus-intors, pe care o vom plati curierului, in baza contractului de parteneriat pe care il avem cu dansii.

Dupa ce ati stabilit modalitatea de retur (cu sau fara inlocuire), va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0786 482 566, pentru a solicita firmei de curierat sa vina sa ridice produsele de la dvs. Va rugam sa tineti cont de faptul ca suntem disponibili telefonic doar in intervalul orar 08:00 - 16:00, de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale. Daca in perioada mai sus specificata suna ocupat sau inchis, va rugam sa reveniti in cateva minute, cel mai probabil operatorii sunt angajati in alte convorbiri.

Nota 1. Produsele se pot expedia si cu alt curier agreat de dvs, cu exceptia Postei Romane. NU TRIMITETI PRODUSELE CU RAMBURS, contravaloarea produselor se va inapoia exclusiv in cont bancar, doar DUPA receptia si evaluarea acestora.

Nota 2. Daca produsul a fost expediat eronat de catre noi sau are defecte de functionare, transportul este suportat de catre noi.