Daca produsele pe care le-ati primit nu sunt ceea ce va doriti sau ce ati comandat, in functie de situatie, aveti doua posibilitati:
- Returnare produse
In situatia in care produsele nu prezinta defecte, si doriti returnarea si restituirea contravalorii acestora, procedura este urmatoarea: trimitem curierul la dvs, ii inmanati produsul sau produsele pe care doriti sa le returnati (si pe care in prelabil le-ati ambalat corespunzator, intr-o cutie de carton, invelite de preferat cu bule sau alte materiale anti soc), iar dupa receptie si evaluare va vom returna intr-un cont bancar contravaloarea produselor, mai putin o taxa in valoare de 10 lei, reprezentand transportul de la dvs la noi, pe care o vom plati curierului, in baza contractului de parteneriat pe care il avem cu dansii.
Conform OUG nr. 34/2014 puteti returna/inlocui produsele achizitionate prin curier in maxim 14 zile calendaristice de la achizitie!
- Inlocuire produse
In situatia in care ati plasat gresit o comanda si doriti sa inlocuiti produsele, procedura este urmatoarea: trimitem curierul la dvs, ii inmanati produsul sau produsele pe care doriti sa le returnati (si pe care in prealabil le-ati ambalat corespunzator, intr-o cutie de carton, invelite de preferat cu bule sau alte materiale anti soc), iar dupa receptie si evaluare va vom returna intr-un cont bancar contravaloarea produselor, mai putin o taxa in valoare de 20 lei, reprezentand transportul dus-intors, pe care o vom plati curierului, in baza contractului de parteneriat pe care il avem cu dansii.
Dupa ce ati stabilit modalitatea de retur (cu sau fara inlocuire), va rugam sa completati formularul de retur la https://www.7lei50.ro/retur iar colegii nostri va vor contacta telefonic in cel mai scurt timp, pentru a va consilia in vederea returnarii produselor.
Nota 1. Produsele se pot expedia si cu alt curier agreat de dvs, cu exceptia Postei Romane. NU TRIMITETI PRODUSELE CU RAMBURS, contravaloarea produselor se va inapoia exclusiv in cont bancar, doar DUPA receptia si evaluarea acestora.
Nota 2. Produsele trebuie returnate in aceeasi stare in care au fost primite, in ambalajele originale si fara urme vizibile de folosire. Asigurati-va ca in momenul expedierii produsele sunt ambalate corespunzator, de preferat in cutia de protectie originala in care au fost expediate de noi sau in altceva similar, care sa le asigure integritatea pe durata transportului!
Nota 3. Daca produsul a fost expediat eronat de catre noi sau are defecte de functionare, transportul este suportat de catre noi.