Intre 11 si 15 iulie, echipa 7lei50.ro pleaca intr-o scurta vacanta! Comenzile vor fi procesate incepand cu marti, 16 iulie. Multumim pentru intelegere!

Returnare/inlocuire

Daca produsele pe care le-ati primit nu sunt ceea ce va doriti sau ce ati comandat, in functie de situatie, aveti doua posibilitati:

  • Returnare produse

In situatia in care produsele nu prezinta defecte, si doriti returnarea si restituirea contravalorii acestora, procedura este urmatoarea: trimitem curierul la dvs, ii inmanati produsul sau produsele pe care doriti sa le returnati (si pe care in prelabil le-ati ambalat corespunzator, intr-o cutie de carton, invelite de preferat cu bule sau alte materiale anti soc), iar dupa receptie si evaluare va vom returna intr-un cont bancar contravaloarea produselor, mai putin o taxa in valoare de 10 lei, reprezentand transportul de la dvs la noi, pe care o vom plati curierului, in baza contractului de parteneriat pe care il avem cu dansii.
Conform OUG nr. 34/2014 puteti returna/inlocui produsele achizitionate prin curier in maxim 14 zile calendaristice de la achizitie!

  • Inlocuire produse

In situatia in care ati plasat gresit o comanda si doriti sa inlocuiti produsele, procedura este urmatoarea: trimitem curierul la dvs, ii inmanati produsul sau produsele pe care doriti sa le returnati (si pe care in prealabil le-ati ambalat corespunzator, intr-o cutie de carton, invelite de preferat cu bule sau alte materiale anti soc), iar dupa receptie si evaluare va vom returna intr-un cont bancar contravaloarea produselor, mai putin o taxa in valoare de 20 lei, reprezentand transportul dus-intors, pe care o vom plati curierului, in baza contractului de parteneriat pe care il avem cu dansii.

Dupa ce ati stabilit modalitatea de retur (cu sau fara inlocuire), va rugam sa completati formularul de retur la https://www.7lei50.ro/retur si sa ne comunicati despre acest lucru pe Whatsapp/telefonic la 0753 827 951, pentru a grabi procesul de retur.

Nota 1. Produsele se pot expedia si cu alt curier agreat de dvs, cu exceptia Postei Romane. NU TRIMITETI PRODUSELE CU RAMBURS, contravaloarea produselor se va inapoia exclusiv in cont bancar, doar DUPA receptia si evaluarea acestora.

Nota 2. Produsele trebuie returnate in aceeasi stare in care au fost primite, in ambalajele originale si fara urme vizibile de folosire. Asigurati-va ca in momenul expedierii produsele sunt ambalate corespunzator, de preferat in cutia de protectie originala in care au fost expediate de noi sau in altceva similar, care sa le asigure integritatea pe durata transportului!

Nota 3. Daca produsul a fost expediat eronat de catre noi sau are defecte de functionare, transportul este suportat de catre noi.


Produse care nu sunt acceptate la retur!

  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au  fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: rezerve de periute dinti, casti in ear);
  • Produse de ingrijire personala care au fost desigilate si utilizate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate ingrijire corporala, periute de dinti, irigatoare bucale, perii rotative, termometre);
  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
  • Parfumurile, produsele cosmetice sau alte produse de uz personal/casnic folosite sau testate nu se pot returna dupa ce au fost deschise/desigilate, conform articolului 16, litera e din OUG nr. 34/2014.